קליקר

אפליקציית הכרויות חברתית
שמאפשרת למשתמשים לחפש זוגיות לחברים שלהם

בעיה
קליקר עונה לשני משתמשים שונים: המשתמש העיקרי מחפש זוגיות לחברים שלו, המשתמש השני הוא זה שמחפשים עבורו
משתמש שמחפשים עבורו זוגיות
קשה למצוא זוגיות במרחב הדיגיטלי

המשתמש הממוצע שמחפש לעצמו זוגיות במרחב הדיגיטלי:
– מרגיש לא בנוח להכיר אנשים בצורה דיגיטלית
– מתקשה להגיע לבחירה בעקבות עומס של אפשרויות
– עושה בחירות לא נכונות משיקולים לא נכונים
– לא יודע להציג את עצמו כמו שצריך

משתמש שמחפש זוגיות לחברים שלו
שדכנים פוטנציאליים לא מצליחים למצוא לחברים בן או בת זוג מתאימים
יש לי חבר רווק ואני כל כך רוצה להכיר לו מישהי, אבל בסוף מספר האנשים שאנחנו מכירים מצומצם ומוגבל. המעגלים החברתיים שלנו מצומצמים, ומהר מאוד עברתי על כל מי שאני מכיר שאולי יכולה להתאים לו

פתרון

פלטפורמה שתחבר בין אנשים
שמחפשים זוגיות לחברים שלהם

הרשמה

המשתמש לא יכול להירשם בשביל לחפש לעצמו, חבר יכול להירשם כקליקר ולחפש עבורו

תהליך ההרשמה לאפליקציה מחייב הוספה של חבר, בלי זה אין ערך להרשמה אליה

שליחת קליק

הקליקר מחפש לחבר שלו בת זוג מבין הבנות שנוספו למאגר על ידי הקליקרים שלהן

אם הקליקר יראה מישהי שיכולה להתאים לחבר שלו, הוא יצור קשר עם הקליקר שלה בשביל לברר אם זה מתאים

קבלת קליק

הקליקר השני מקבל את הפרטים
ומחליט אם זה נראה מתאים

אם הקליקר השני גם יחשוב שזה מתאים, שני הקליקרים יבררו ביניהם פרטים ויחליטו אם להוציא לפועל את הקליק

ערך

משתמש שמחפשים עבורו זוגיות
מציאת זוגיות
משתמש שמחפש זוגיות לחברים שלו

סיפוק עצמי על ידי זה שעזרתי לאחרים
בידור – חיפשתי זוגיות לחבר בחוויה של אפליקציית הכרויות

מחקר

מחקר שוק ומתחרים
במסגרת מחקר שוק ומתחרים נרשמתי לאפליקציות הכרויות קיימות, וחיפשתי פלטפורמות עם רעיון דומה לקליקר

מחקר משתמשים

במסגרת שיחות עם משתמשים דיברתי עם 4 בנות רווקות ו-3 בנים רווקים. בנוסף ביצעתי סקר כמותי שהגיע ל-470 משיבים

מסקנות

להבליט את יתרון השדכן לעומת אלגוריתם

השדכן מכיר את החבר יותר טוב מכל אלגוריתם שיש, השדכן גם יודע לספר הכי טוב על החבר ויש פחות סיכוי שהוא ישקר

היצמדות לקונבנציות בתצוגת כרטיסיות ודפדוף

אנחנו רוצים לתת למשתמש תחושה מוכרת שהוא ירגיש בה בנוח

להבליט את אמינות השדכן

אפליקציות קיימות סובלות מבעיה של אמינות. בקליקר קיימת המסננת של השדכן שהוא זה שכותב את הפרטים על החברים

חשיבות מיקרו-קופי להגברת נאמנות המשתמשים

בשביל לשמור על נאמנות המשתמשים ולהגביר את האמון שלהם חשוב להשקיע במיקרו-קופי יותר מהרגיל

אפיון

איך אני יכול לעזור בפרויקט שלך?

רוצים להתייעץ על פרויקט קיים או עתידי?
סתם רוצים לשבת לכוס קפה?
דברו איתי. יש לי חולשה לקפה הפוך.
אפשר בטופס פה למטה, או בטלפון 0542172757

×
×

עגלת קניות